söndag 23 december 2018

Två otroligt fina paket

Det här blogginlägget kommer lite sent men sjukdomarna har avlöst varandra här hemma under december. Nu har delar av familjen jullov och vi hoppas att vi ska få vara friska. Under denna tid har jag fått hem två paket. Ett från Lisa Oscarsson med underbart vackra änglafiltar med tillhörande gosedjur. Jag hoppas verkligen dessa kommer bli liggandes i skåpet och samla damm men jag vet ju tyvärr att så inte fallet och då är det så fint att kunna ge familjen något så fint i en så svår stund.

Andra paketet är från Ingela Karlström med lite mer julkläder till de små. Vilket jag tror det behövs då det senaste veckan har kommit många barn till avdelningen.

1 kommentar:

  1. Jag och min lilla Noa firade jul på sjukhuset och han fick en sådan i julklapp som han hade på sig på julen 😁❤️

    SvaraRadera